Mijn eerste reis - Reisverslagen van Cindy Burgers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Cindy Burgers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hoi allemaal,

Welkom op mijn website!
Hier zal ik het komende jaar jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen in Down under,Nieuw-Zeeland en Thailand. Nog maar 19 dagen en dan is het zover. Heb afgelopen vrijdag al afscheid genomen op het werk, dus ben nu Toos werkloos en ik moet zeggen, het voelt heerlijk!! De meeste voorbereidingen heb ik al getroffen, moet alleen nog een internationaal rijbewijs halen, me uit laten schrijven bij de gemeente en natuurlijk nog effe shoppen voor de laatste dingetjes. Dit zijn allemaal dingen die ik kan doen vlak voordat ik vertrek, dus nu nog effe lekker relaxen.
Hier alvast een kort overzicht van mijn plannen voor het komend jaar:

19 September: Vertek naar Sydney met Australian Backpackers

20 Oktober: Van Melbourne naar Auckland (Nieuw-Zeeland)

20 December: Van Christchurch terug naar Sydney

6 Januari: Komt m'n broertje Jan aan in Sydney en samen gaan we 5 weken de oostkust afstruinen.

Na het vertek van Jan wil ik de Outback in en de Westkust gaan verkennen. De laatste maand van mn reis zal ik dan in Thailand doorbrengen'.

Maar ja, alles kan nog veranderen hè.

Ik heb er echt super veel zin in en kan eigenlijk niet meer wachten om te gaan. Ben benieuwd wat het komende jaar me brengen zal.
Ik hoop in ieder geval dat jullie me veel berichten zullen sturen en me zeker op de hoogte houden van wat er allemaal in Nederland gebeurt.

Tot het volgende bericht uit Sydney!!!

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2009

Laatste week Thailand, laatste week van m'n reis..

06 September 2009

Full Moon Party, genieten, relaxen en genieten!!!!

21 Augustus 2009

Bangkok, Thaiboksen, Olifant rijden, Tuk tuk

18 Augustus 2009

Laatste weken in Australie....

17 Augustus 2009

Staircase to the moon, prachtig!!!!
Cindy

Hoi allemaal, Welkom op mijn website! Hier zal ik het komende jaar jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen in Down under,Nieuw-Zeeland en Thailand. Nog maar 19 dagen en dan is het zover. Heb afgelopen vrijdag al afscheid genomen op het werk, dus ben nu Toos werkloos en ik moet zeggen, het voelt heerlijk!! De meeste voorbereidingen heb ik al getroffen, moet alleen nog een internationaal rijbewijs halen, me uit laten schrijven bij de gemeente en natuurlijk nog effe shoppen voor de laatste dingetjes. Dit zijn allemaal dingen die ik kan doen vlak voordat ik vertrek, dus nu nog effe lekker relaxen. Hier alvast een kort overzicht van mijn plannen voor het komend jaar: 19 September: Vertek naar Sydney met Australian Backpackers 20 Oktober: Van Melbourne naar Auckland (Nieuw-Zeeland) 20 December: Van Christchurch terug naar Sydney 6 Januari: Komt m'n broertje Jan aan in Sydney en samen gaan we 5 weken de oostkust afstruinen. Na het vertek van Jan wil ik de Outback in en de Westkust gaan verkennen. De laatste maand van mn reis zal ik dan in Thailand doorbrengen'. Maar ja, alles kan nog veranderen hè. Ik heb er echt super veel zin in en kan eigenlijk niet meer wachten om te gaan. Ben benieuwd wat het komende jaar me brengen zal. Ik hoop in ieder geval dat jullie me veel berichten zullen sturen en me zeker op de hoogte houden van wat er allemaal in Nederland gebeurt. Tot het volgende bericht uit Sydney!!!

Actief sinds 01 Sept. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 37994

Voorgaande reizen:

19 September 2008 - 19 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: