Uitgaan in Wellington en op naar het Zuidereiland! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Cindy Burgers - WaarBenJij.nu Uitgaan in Wellington en op naar het Zuidereiland! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Cindy Burgers - WaarBenJij.nu

Uitgaan in Wellington en op naar het Zuidereiland!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

14 Mei 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ps: Heb nog 2 foto's extra geplaatst bij m'n vorige verhaal.

Donderdag 7 Mei 2009
We zijn vandaag naar een camping gereden aan de rand van Wellington. We hebben daar de camper gekuist, onszelf gedouched en kleding gewassen. Was vandaag een heerlijke relaxte dag om even bij te komen van alles. Jeroen heeft weer heerlijk een drie lagen diner gemaakt, was errug lekker. ’s Avonds nog een filmpje gemaakt en m’n oma gebeld, omdat het m’n opa’s verjaardag was. Verder niks gedaan, lekker naar bed, rustig dagje.
Vrijdag 8 Mei 2009
We zijn om 10;30 uitgechecked, een half uur te laat, omdat we de sleutels van de camper kwijt waren. Tsja, dat was even zoeken...gelukkig had Jonas ze toch nog gevonden en het bleek dat hij ze daar ook gelegd had, hmmm Jonas toch! We zijn toen naar een kartbaan gereden waar de jongens gekart hebben. Ik heb ondertussen de afwas gedaan, had geen zin om te karten. Daarna weer naar de stad gereden en weer achter Base geparkeerd. Brecht is weer achter internet gekropen en ik ben de stad ingegaan op zoek naar een cadeautje voor Shekhinah en ben zelfs geslaagd. Heb ook een dvd gekocht, In Bruges, vond het wel toepasselijk...Ook nog sleutelhangers met een kiwi erp voor de jongens gehaald als een klein afscheidscadeautje en omdat ze het altijd over de kiwi’s hebben (niet het fruitsoort, maar de vogel). Teruggekomen in de camper hebben we in Bruges gekeken, niet echt een bijzondere film, maar wel goed genoeg om even de tijd te doden. De film is ook niet echt positief over Brugge, dus de jongens moeten me maar even het tegendeel bewijzen wanneer ik naar Brugge kom :). ’s Avonds zijn we weer uitgegaan naar de Basement, waar ik na 2 pinten al begon te tollen op m’n benen, hahaha dit ging niet goed. Ben maar op de water overgegaan en toen Malibu cola gaan drinken, want daar blijf ik ook vrijwel nuchter van. Na de Basement zijn we op zoek gegaan naar een andere club en zijn we uiteindelijk uitgekomen bij Lotus waar ze elektro draaiden. Eerst hebben Jonas en ik nog Kebab gegeten, wat me totaal niet smaakte...ik wil de hollandse shoarma met lekkere knoflooksaus!!!! Om 05:00 gingen Jeroen en ik dan naar de camper, Jonas was een uur eerder gegaan en Brecht kwam een half uur later. Vandaag was trouwens wel een beetje pechdag voor Jeroen, Jonas et moi. Ik stootte eerst m’n hoofd tegen een keukenkastje, Jeroen stoote ook z’n hoofd ergens in de camper en Jonas z’n vingers waren tussen de deur gekomen toen ie hem dichtgooide. Wat een kneuzen zijn we ook he, hahahah.
Zaterdag 9 Mei 2009
Om 11:00 opgestaan en m’n tas ingepakt, want vandaag zou m’n laatste dag met de jongens zijn, snik. Brecht en Jonas waren al weg om te ontbijten en Jeroen lag nog te pitten. Ben nog even naar de bakker gegaan om broodjes voor mij en Jeroen te halen, maar wat is dat moeilijk zeg, om een warme bakker in Wellington te vinden. Uiteindelijk 1 aande andere kant van het centrum gevonden en toen ik terug kwam zaten de jongens al met een draaiende motor te wachten om naar de ferrie te rijden. Vandaag gaan we namelijk over naar het zuider eiland!!! Bij de ferry aangekomen, bleek dat ze een uur vertraging hadden, vanwege de storm van vannacht. Ach ja, we hebben alle tijd. Uiteindelijk op de boot aangekomen en de trip ging best wel snel. Heb allemaal tourist info verzameld en doorgenomen en beslist wat ik ongeveer wil gaan doen op het zuider eiland. Op het einde nog even met Jeroen een filmpje gemaakt over de boot, ben benieuwd hoe ie is geworden, heb hem nog nl niet kunnen bekijken, zal wel weer hilarisch zijn. Uiteindelijk van de boot afgekomen en de jongens hebben me een lift gegeven naar m’n hostel, The Villa. Tja, het afscheid was wel errug moeilijk hoor, vooral door Jeroentje. Heb het er nog wel zwaar mee. Ben naar binnen gegaan, ingechecked en ben gaan douchen. Om 20:00 stond er warme appelkruimeltaart met ijs klaar, wat elke avond gratis was, jammie,lekker hoor!!! Na de appeltaart lekker in m’n bedje gekropen.

• 14 Mei 2009 - 09:12

Cleo:

Cadootje pour moi? Wat ziet er mooi uit, wat lief :D (K)(L)

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Hoi allemaal,

Welkom op mijn website!
Hier alvast een kort overzicht van mijn plannen voor het komend jaar:

19 September: Vertek naar Sydney met Australian Backpackers

20 Oktober: Van Melbourne naar Auckland (Nieuw-Zeeland)

20 December: Van Christchurch terug naar Sydney

Maar ja, alles kan nog veranderen hè.

Tot het volgende bericht uit Sydney!!!

16 Oktober 2009

Laatste week Thailand, laatste week van m'n reis..

06 September 2009

Full Moon Party, genieten, relaxen en genieten!!!!

21 Augustus 2009

Bangkok, Thaiboksen, Olifant rijden, Tuk tuk

18 Augustus 2009

Laatste weken in Australie....

17 Augustus 2009

Staircase to the moon, prachtig!!!!
Cindy

Hoi allemaal, Welkom op mijn website! Hier zal ik het komende jaar jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen in Down under,Nieuw-Zeeland en Thailand. Nog maar 19 dagen en dan is het zover. Heb afgelopen vrijdag al afscheid genomen op het werk, dus ben nu Toos werkloos en ik moet zeggen, het voelt heerlijk!! De meeste voorbereidingen heb ik al getroffen, moet alleen nog een internationaal rijbewijs halen, me uit laten schrijven bij de gemeente en natuurlijk nog effe shoppen voor de laatste dingetjes. Dit zijn allemaal dingen die ik kan doen vlak voordat ik vertrek, dus nu nog effe lekker relaxen. Hier alvast een kort overzicht van mijn plannen voor het komend jaar: 19 September: Vertek naar Sydney met Australian Backpackers 20 Oktober: Van Melbourne naar Auckland (Nieuw-Zeeland) 20 December: Van Christchurch terug naar Sydney 6 Januari: Komt m'n broertje Jan aan in Sydney en samen gaan we 5 weken de oostkust afstruinen. Na het vertek van Jan wil ik de Outback in en de Westkust gaan verkennen. De laatste maand van mn reis zal ik dan in Thailand doorbrengen'. Maar ja, alles kan nog veranderen hè. Ik heb er echt super veel zin in en kan eigenlijk niet meer wachten om te gaan. Ben benieuwd wat het komende jaar me brengen zal. Ik hoop in ieder geval dat jullie me veel berichten zullen sturen en me zeker op de hoogte houden van wat er allemaal in Nederland gebeurt. Tot het volgende bericht uit Sydney!!!

Actief sinds 01 Sept. 2008